12 August

Helt sjukt redan 12 augusti, vart tog sommaren vägen? Nästa vecka har jag varit här i 2 månader, 8 veckor!

Så vad har hänt dag, spenderade större delen av dagen själv med Emily medan de andra åkte iväg en sväng. Medan hon tog en nap så passade jag på att skypa med mammsen.
Senare på eftermiddagen gick vi ner till stranden, gick vid vattnet och lite sånt.
Just nu sitter jag och tittar på country music award, skönt att för en gång skulle inte behöva sitta uppe hela natten för att sen på en award show.
Läste ut min bok igår kväll så sen när de är dags att säga hej till John blund så ska jag börja på en ny bok tänkte jag, ganska skönt att läsa ibland har jag kommit på.

Bjuder på några helt normala ego bilder bara för att jag kände för att, bara för att jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback