Back in Brooklyn

Då var man tillbaka i Brooklyn igen. Gick upp vid 6.45 idag drog på mig en långklänning, packade ner mina sista saker och efter alla andra var klara och allt var inpackat upptäcker vi att batteriet på ena bilen har dött, så efter en liten jakt efter startkabblar så kunde vi rulla. Vi åkte först och käkade frulle på Uncel Bills, kommer inte ihåg om jag har sagt de men jag har käkat där en gång innan då blev de chocolate chip pancakes denna gången blev de blueberry waffles, jag kan inte säga annat än att den var sjukt god.
Bil turen hem gick snabbt, sen när vi kom hem packade dem ur bilarna och jag underhöll de små.

Efter att allt var inne och någorlunda tillbaka stoppar så gick jag upp och packade upp mitt. När de var klart så skypade jag med mammi, de hade käkat tacos och efter de lite kräftor, så sjukt avis!
Efter de drog jag på mig träningskläderna och drog ut på en promenix runt Prospect park, min motivation var inte på topp så tog lite längre tid än vanligt.

Nu sitter jag här ny duschad och med sushi i magen och tittar på tv, verkar inte som de finns så mycket att se på så hoppas på att de börjar något kul senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback