cinnamon toast crunch, stranden, nöjespark

Började dagen med en sockerkik/chock, provade cinnamon toast crunch och de var inget jag gillade att börja dagen med. Gillade dock att jag började dagen på tredje våningen på balkongen med utsikt över stranden. Efter de tog jag den långa promenaden rätt över gatan till stranden, där jag spenderade resten av dagen.

Efter stranden hoppade jag in i en dusch och käkade middag. Efter middagen åkte vi till en lite ( då menar jag liten) nöjespark, tänk dig typ axelstivoli fast lite bättre. Silas var mest exalterad, han sprang runt och ville göra vissa saker om och om igen. Och jag då som lyckades föddas som ett åksjuke barn höll mig till saker som ej snurrade, jag åkte tåg med Emily och tog mig upp för någon ställning och åkte ner för rutschkanan (insåg precis vilket fult ord de är när man försöker stava de rätt).
Jag avslutade kvällen med lite tv tittande och blåbärspaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback