Fredagens händelse

Började morgonen på stranden i 2 timmar, grävde, gick vid vattnet och hittade lite snäckor. Mitt i allt snubblade Emily så jag tog upp henne för att trösta henne och jag hade shorts och linne på mig men hon var klädd för stranden så hon var ju blöt och sandig, gissa hur jag såg ut när jag släppte ner henne. Hela jag var sandig och blöt, som tur var hade jag hela Atlanten precis bredvid mig. När vi kom upp så skulle jag byta om och hela min bh var geggig av all sand blandat med vattnet, var ju så där fräscht.
När alla hade bytt om och var rena igen hoppade vi in i bilen och åkte en sväng. Svängde först förbi Mcdriven för lite lunch sen åkte vi vidare till farmers market och köpte frukt och sen åkte vi och handlade lite.
Resten av dagen hände de inget speciellt, lekte, tittade på tv käkade middag och nu så kom de en annan familj som ska bo här i några dagar.
Helgen hoppas jag bjuder på super duper väder så att jag kan spendera flera timmar på stranden och förbättra min bränna lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback