Ingen sol

Vädret var inte på topp idag så jag började förmiddagen med att se lite på Ensamhemma. Vid halv 1 åkte vi och käkade lunch i en hamn så vi satt på en båt, vilket var mysigt, hade varit bättre om de inte hade blåst så kallt. När vi skulle ta oss hem fastnade vi i flera köer så vet inte riktigt hur lång tid de tog för oss att ta oss hem men de tog någon timme.
När jag kom hem la jag mig ner på sängen och vilade lite och skypade med Bea i någon timme. Tog mig sedan upp och värmde på 2 pizza bitar som fick bli denna dagens middag. Resten av kvällen spenderade jag framför toy story 3 och keeping up with the kardashians.
Nu ska jag läsa lite i min bok (som inte är bra) och sen sova.


Kommentarer
mormor säger:

Boken har ju fått bra kritik, den är väl också film, ej läst3 eller sett filmen. Kram tusen

2013-08-19 | 10:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback