Ledig dag

Jag har varit ledig idag och är även ledig imorgon så Idag åkte jag över till Manhattan till Union Square och mötte upp Veronica och hennes kompis. Efter att ha hängt där ett tag gick vi ner på Broadway och gick gata efter gata ner, in och ut i affärer. Jag köpte ett nytt mobilskal, och ett par leggings och en topp på rean för 20, snacka om bra köp. Efter mycket gående tog vi oss till ett indiskt ställe och käkade, där hamnade vi ett tag trötta och mätta i matkoma. När vi väl tog oss iväg så åkte vi och lämnade av deras kassar där de bor vilket är uppe på 86 st. Sedan bestämde vi oss för att gå från 86 till 42 vilket är time square där vi skulle se på bio, vi gick och vi gick kändes de som sen var vi så trötta så vi tog tunnelbanan från 59 istället. Kvällen bio blev We Are The Millers, hade inte jätte höga förväntningar på den men jag tyckte faktiskt om den.

Nu sitter jag här i soffan på tredje våningen (som jag nu har för mig själv) och bloggar och ska snart gå och sova. Imorgon så ska jag tvätta och packa inför Florida och se på kvällen ska jag ju som sagt gå och se på American got talent.

Bilden nedan är American Museum of Natural History, det är där en natt på museum spelas in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback