Önskelista

2 saker som jag vill ha just nu är en laptop och en kamera. De är ju alltid skönt att ha sin egna dator och även om de kostar lite med en dator så är de ju något jag använder dagligen.
Men samtidigt så vill jag köpa någon slags mini system kamera så att jag kan ta lite ordentliga bilder när jag är här.
Som tur är så är de faktiskt min födelsedag snart så mamma jag önskar mig pengar :)

Så vad har hänt idag, lite strandäng, druckit en cola så Micke du borde nog få en ganska bra bonus, tog en liten promenix på stranden, såg några good looking lifeguards och 2 st uppdpolade saker som jag inte har ett namn på men någont slags djur med ett jätte skal och en svans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback