Radio city music hall

Go kväll på er!
Kom precis hem, hat haft en riktigt bra kväll. Jag åkte in vid 3 för att hämta ut biljetterna, när jag kommer fram så är de världens kö som jag trodde att jag skulle få stå i hur länge som helst men de rullade på ganska snabbt. När biljetterna var ut hämtade så tog jag mig till Bryant Park där jag köpte en kalkon macka som fick bli min lunch och midda. Efter att jag hade suttit där ett tag tog jag mig tillbaka Radio city music hall där jag gick in på ett ställe och köpte kaffe att jag kunde byta kläder. När de väl var gjort så satte jag mig vid fontänen och drack mitt kaffe och väntade på Rine. Runt halv 7 gick vi in och satte oss och där satt vi sedan till 11 när allting var slut. Gissa om de klipper i dessa live program, de första 2h innan programmet startade så var de en akt som körde, de spelades in när vi klappade både ståendes och sittandes och när programledaren stod utanför för att sedan gå in till scenen. Jag blev helt slut av att hoppa upp och ner och klappa som en galning.
Men de har varit en riktigt bra kväll och jag har sätt en hel del sjuka grejer.
Nu väntas mindre än 4h sömn för snart går planet till Florida

Lägger upp en bildbomb någon dag eftersom denna app aldrig vill funka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback