Sista dagen i NJ

Hej hopp!
Då var denna dag slut, och de är inte vilken dag som helst utan de har varit min sista dag här i NJ, vilket betyder att jag har spenderat 3 hela veckor här. Ska bli skönt att komma tillbaka till Brooklyn även om de inte blir mer än 3 dagar för tidigt tidigt på onsdag morgon så flyger vi till Florida för att spendera en vecka där, så lite mer strandhäng väntas.

Idag hade jag ju då hoppats på strålande sol men så blev de inte riktigt, när vi gick ner till stranden var de faktiskt väldigt bra väder men de varade inte ens en timme sen kom en stort molntäcke som sedan varade hela dagen, men vi stannade kvar ändå. Eftersom vi drar imorgon så var kylskåpet tom så vi drog ut och käkade, för min del blev de en cheeseburgare med pommes (mycket goda) och en cola på de.

Måste bara berätta om Silas sköna kommentar igår. Han och jag satt och tittade på tv då han säger att han fryser,jag säger till han att ta på sig sin tröja, han frågar då om jag fryser och jag säger nae just nu fryser jag inte. Då säger han men men du har ju också ganska små händer och du är ju inte heller så lång, jag bara men vad ha de med att jag skulle frysa om, och de fick jag inget riktigt svar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback