Strand dag

Klockan är nio och jag fick precis i mig lite middag, vi beställde crabbcake, musslorn och några friteradebollar med krabba i tror jag, så nu sitter jag här i soffan mätt och belåten.
Idag har jag spenderat mesta delen av dagen på stranden, vi gick ner runt 10 och helt plötsligt var klockan halv 3 så vi gick upp och åt lunch. Runt 4 så gick jag ner och la mig igen och vips så var klockan halv 6 så jag kände att de var dags att gå upp och ta en dusch.

Och Emily stackarn har fått en inflammation i örat så hon går på antibiotika, hoppas hon blir bättre snart.
Just nu sitter jag och tittar på Fullt hus men ska snart gå och lägga mig och titta på dagens avsnitt av idol och sova tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback