Strandhäng

Vädret har skiftat lite idag, först molnigt, sen när jag kom ut runt 11.30 var de strålande stekhet sol. Runt 14.30 kom de små regndroppar, inte många men kände att de var ändå dags för lite lunch så gick upp. Kom upp käkade och fastnade sedan framför Narnia. När jag kom ut var de bara ett stort molntäcke, lyckades halv somna 1 timme och sen kom solen igen , ni vet en sån där perfekt eftermiddags sol, varmt men inte för varmt.
Mitt i allt hör jag en polisbil på stranden, tittar upp och tänker inte så mycket på de. 5 min senare hör jag hur folk börjar klappa och hej, tittar upp och få syn på ett hundra tals människor som springa förbi mig när jag ligger där och steker.
Efter stranden blev de duschen, maten och tvn. Nu blir de ett par sidor i boken och sen är de dags att säga Natti natt.

Just de såg delfiner eller hajar idag också som simmade lite längre ut ifrån stranden. Va svårt att se vad de va men något av dem var de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback