Tisdag = AGT

Hejsan svejsan alla där hemma. Idag har jag hunnit med en hel del och klockan är bara halv 2. Jag gick upp lite efter nio och tog en dusch efter de gick jag ner och käkade frullebulle. Sen gick jag till Target var tvungen att köpa lite bra att ha saker som värmeskydd, åksjuketabletter, hårinpackning, mm. När jag kom hem slängde jag in lite tvätt i maskinen och gick upp och började packa för Florida, just nu ligger i stort sätt allt på sängen men de ska så småningom in i väskan.

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att torkmaskinen ska bli klar så att jag kan se vilka kläder där i som ska med.
Om ca en timme ska jag ta mig över till Manhattan för att hämta biljetterna till AGT sen har jag några timmar innan jag ska möta upp Rine så tänkte sätta mig i en park eller något och titta på snygga killar, de funkar alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback