Torsdag

Då var denna torsdagen snart slut, och vad har jag hunnit göra denna dag när vädret inte har varit på topp. Jo på förmiddagen var vi nere på stranden, de var ingen sol och blåste ganska ordentligt men de blev någon timme där nere i alla fall. Senare på eftermiddagen åkte vi till en nöjespark och båda barnen hade väldigt kul. När vi skulle hem kom de stora mörka moln och de har regnat typ hela kvällen och även lite blixter och dunder på de.
Imorgon är de sista dagen här innan vi åker tillbaka till Brooklyn på lördag, hoppas på fint väder så att de blir en sista dag på stranden.
Detta inlägg har tagit mig typ 40 min att skriva så jag tror att jag lägger ner för denna dag.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback