Trötter

Klockan är lite efter tio har velat gå och lägga mig sen åtta men kände att se blev lite väl tidigt. Har legat i soffan och tittat på Mamma Mia och försökt hålla mig vaken, vet inte varför jag är så himla trött idag.

Så vad har jag gjort idag, jo jag spenderade först några timmar på stranden. I början va de inget roligt väder alls, molnen och solen gick om varandra hela tiden och de blåste lite kallt, men sen sken de upp och blev bra väder. På eftermiddan åkte vi bort en bit här ifrån för att åka till ett lite större nöjesfält som låg på en pir, de fanns 3 st pirer ( tror jag de va) med nöjesfält på, men vi var bara på en av dem. Barnen åkte runt och hade kul, jag åkte flume riden en gång och efter ca 2 timmars åkande köpte vi 2 stora pizzor och delade på och tog oss sedan hem. För er som har sätt Jersey Shore, de såg precis likadant ut bara att de låg på ett annat ställe i New Jersey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback