3 bra och snabba dagar

Dessa 3 dagar som har gått än så länge av veckan har gått väldigt snabbt och barnen har verkligen varit super bra, inget större tjafs eller bråk vilket känns bra. I måndags hände absoult inget speciellt alls, bara en helt vanlig måndag stod på schemat. Igår hämtade jag Robbie efter en timme i skolan då han hade lite feber, vi åkte då och lämnade av Eric i skolan och sen åkte vi hem så att han fick vila hel dagen. Själv så tvättade jag mina kläder och lakan och tog de lugnt. På kvällen igår så kom Eric ner till mig och ville mysa, han hade med sig sin Thomas and Friends filt som vi kurade ihop oss i sen så öppnade jag upp min webb kamera och som ni vet så finns då ju massa olika effekter där, och herregud vad Eric skrattade. Blev även några bilder idag.
Idag sov jag i 2 timmar på dagen, vill verkligen bli av med denna förkyning nu. Efter min lilla nap skypade jag med Mamma och sedan var de dags att plocka upp barnen. Läxläsningen gick super snabbt idag så innan maten satt vi och tittade på tv och jag och Robbie spelade 2 omgångar av Stratego innan maten. Efter maten gick jag ner och tittade på Paradis Hotel, skypade med Bea och så har jag börjat titta på Hur Många Kramar Finns Det I Världen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback