Dålig uppdatering

Hej, allt bra med er? Förlåt för lite dålig uppdatering men jag har inte varit på blogg humör. 
I Fredags jobbade jag på förmiddagen, Robbie skulle till doktorn och rönka sin hand för att se om han behöver tillväxthormoner eller inte eftersom han är ganska kortväxt för sin ålder. Sen hjälpte jag Dawn att städa killarnas rum och plocka undan alla leksaker här nere i lekrummet. På eftermiddan tog jag mig in till city där jag mötte upp Anna och Elin, de var ju Black Friday vilket betyder att i stort sätt alla butiker har rea, vissa mer och vissa mindre. Men bara för att de var så mycket folk så orkade man inte gå i alla affärer, så vi gick och tog en fika. Efter de gick vi till Max Brenner och bokade ett bord och eftersom vänte tiden var 2 1/2 timme så gick vi runt lite på julmarknaden på Union Sqaure och gick runt i lite olika butiker runt omkring. Vi gick sedan tillbka till Max Brenner där vi mötte upp Hanna och hennes kompis från Svergie,åt mat och dessert och sedan åkte jag och Elin med Anna hem där vi sedan sov över. Jag fick med mig några klädersplagg hem i alla fall.
 
På lördagen mötte jag upp Bea, vi tog oss ner till China Town där jag visade runt henne lite (inte så mycket att se), vi gick även igenom little Italy innan vi gick lite mer uppåt i Soho, där vi mötte upp Beas kompis och även lunchade. Efter lite mat i magen  så tog vi oss ner till Ground Zero, saken är den att de håller på att bygga om där så vi fick gå världens omväg vilket tog ett tag. När vi sedan kom fram var kön för lång så vi struntade i det och tog oss ner till Battery Park i stället så att de kunde få se frihetsgudinnan. På söndagen var de Brooklyn som gällde, rund vandring, Brooklyn Bridge Park, vi gick över Brooklyn Bridge sedan tog vi oss uppåt på Manhattan där vi avslutade med käk på Fridays. Denna dag tappade jag även (nästan) rösten så på Måndagen hade jag lite svårt att vara bestämd mot barnen då jag inte kunde höja rösten alls. Jag har även hostat sen i söndags och de håller fortfarande i sig lite, men imorgon hoppas jag på att kunna gå till gymmet igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback