Hamptons

Hej Hopp!
I torsdags hoppade jag som sagt på tåget till Bea, tänk att vi bo så nära men ändå så tar de så lång tid att ta sig hit, denna tåg turen tog mig 2h 45min. Väl framme här så åkte jag och Bea hem till henne åt lite mat innan resten av familjen kom hem. Igår var jag med Bea på jobbet, på förmiddagen gjorde vi inget speciellt lekte med barnen gav dem lunch och sedan var de dags för deras nap. Efter nap time åkte vi till museumet, lekplatsen och bibliotekt. På kvällen satte vi också barnvakt åt dem då blev de pizza, film och popcorn för Suellen och Kevin var ute och käkade med hans föräldrar och bror som har bott här i några dagar.
Idag ska vi åka till Riverhead och ikväll ska vi träffa några av Beas kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback