Happy New Year

Sista dagen på 2013 hur sjukt är inte de. 2013 har varit ett bra år, jag började året med att bestämma mig för att åka dom Au Pair, jag köpte bal och studentklänning, jag var på klassresa i Köpenhamn som jag och Bea annordnade, jag åkte en vecka till Turkiet, jag gick på balen, veckan efter tog jag studenten då fick jag stipendie för årets entreprenör. 5 dagar efter studenten så satte jag mig på planet till USA där jag nu har spenderat halva 2013, och här ska jag även ska spendera halva 2014.


Jag hoppas att ni kommer ha en bra kväll, med mat, champagne och raketer.  Gott nytt år på er! 

Kommentarer
mormor säger:

bra gjort Lisa och ett Gott Nytt år på dig
oxå. Kram mormor o morfar

2014-01-01 | 15:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback