Ingen Rubrik

I lördags åkte vi till ett köpcentrum där vi spenderad några timmar, och där blev lunch på Cheesecake Factory. Efter det åkte vi till ett område där de är skit storhus eller de är väl mer som slott, hade gärna bott i ett av dem. Sedan tog vi oss till matutken för att handla lite mat till kvällen, vi gjorde sweet potato, paprika, lök och morötter i ugn, skit gott! Till det blev det kyckling. Efter maten tittade vi på We'r The Millers och några avsnitt av Vänner.
Igår åkte jag Anna och Hanna in till city, vi gjorde inget speciellt, gick runt lite sedan köpte vi med oss lunch från Panera Brea och gick och satte oss i Bryant Park. Anledning till att vi kunde sitta ute igår var för att de var 20 grader, japp ni läser rätt. Förra vecakn var de minus grader och snöstorm och igår var de 20 grader. Igår kväll hade jag LCC möte, vi har 2st som hjälper oss så och eftersom de är tillsammans så var vi hemma hos dem. Alla hade tagit med sig varsin julklapp för 10 dollar och så hade vi julklapps utdelning. Jag fick ett presentkort på Starbucks och min present som jag hade köpt var ett presentkort på Starbucks. Vi satte/stod sedan bara och pratade. När jag kom hem så satt familjen och tittade på The Hobbit så jag satte mig ner med dem och tittade klart på den innan jag gick ner till mig.
 
Idag är de första dagen på jullovsveckan, regnet har öst net ute, dock har de varit ganska varmt runt 15grader. Killarna har suttit och tittat på videos eller spelat spel på deras plattor hela dagen. Jag satt först med dem men sedan så tröttnade jag och gick och städade deras rum och plockade även upp allt legon på nedrevnåning. Om en stund ska vi åka och hämta den stoa bilen på verkstaden och sedan ska vi åka och handla lite mat till "julafton".
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback