Julfest

Idag har jag varit på julfest, ja asså de hade ju varit kul om de var en julfest med folk i min åder men idag var de julfest på Erics skola. Jag och 5 andra föräldrar kom och hälsade på i klassrummet, jag hade med mig en fruktskål, någon hade med sig cupcakes och kakor. Läraren började med att lästaen bok för barnen medans vi vuxna fixade i ordning borden för pysslet. De gjorde en mus med en polkagris som svans, lite juligt så. Sen så fikade dom och jag gick runt till alla och delade ut frukt, väldigt populär fruktskål måste jag säga. Tidigare i veckan hade alla barnen slagit in en bok var och skickat med till skolan och idag fick alla gå fram till en stor påse och välja ett paket var. När det var klart så var de dags för lunch för barnen så alla vuxna åkte hem, hela "festen" höll på i en HEL timme.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback