Måndag-Tisdag

I måndags släppte jag av Bea på tågstationen på morgonen. Sen hände det inget speciellt alls, jag åkte hem och tvättade och vilade innan jag hämmtade killarna. När vi kom hem så var de sammma gammal visa som vanligt, sen mat och sedan slutade jag. Igår var jag fortfarande lite hängig, jag skypade med Sara och Sissela, tittade på paradise hotel och sedan så sov jag i 2 timmar.
Igår kväll precis innan jag skulle sluta så lyckades Eric tappa en vikt på sin fot, jag rusade upp med han och satte foten under kallt vatten, samtidigt som han skrek i mitt öra så försökte vi få han att vika på tårna. Först så ville han inte för de gjorde så ont, jag var helt säker på att något var brutet eller att de var en spicka för de var en tung vikt. Men tillslut så vikade han lite och han kunde även halft gå på foten även fast de gjorde ont. Allt är i alla fall bra med han nu, foten har tittats på av en dokotor.
Igår efter jobbet mötte jag upp Elisabeth, vi åkte först till the sand mall, och sedan tog vi osss till Rockville Center där vi hamnade på Panera Bread, de blev en mango smoothie för min del där.
 
Två riktigt händelse rika dagar, eller inte. Nu ska jag sova så god natt på er, och god morgon till dig mamma som kommer gå upp om en halvtimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback