Merry Christmas

God Jul på er!
Idag började jag klockan 8.15 gick upp och satte mig med killarna som satt och tittade på tv och spelade på sina plattor. När Dawn kom tillbaka på förmiddan så åkte Jag, Eric och Dawn till Trader Joe's för att handla lite saker till kvällen. När vi kom hem så åkte Eric och Dawn iväg på sin "date" som hon hade lovat honom, Eric valde Mcdonalds. Här hemma så skypade jag först med släkten och sa god jul till dem och efter de så körde jag och Robbie keep it up in the air, fast utan händer. Efter ett tag blev tv:n mer intressant så vi slutade och hamnade framör den igen. Jag hjälpte även till att göra brunsås innnan jag gick ner på mitt rum ett litet tag.
 
Nu ikväll har vi firat svensk jul, barnens mormor kom över och vi har ätit massa mat. Nachos med spenat dipp, jag gjorde getos och honung på bröd i ungnen vilket nästan alla tyckte om, salta kex med tapenade, 2 sorters lasagne, svenska köttbullar med brunsås, frukt och kakor. Nu åt vi ju inte allt detta på en gång utan de var ju då uppdelat i förrätt, varmrätt efterrätt. De hade även lagt några julklappar under min lilla gran som jag öppnade, ett presentkort på Starbucks, ett jättefint armband, och yoga/sweatpants och en tröja till bara för att hon vet att jag gillar att gå runt i sköna kläder på dagarna. De kan vara de bästa med detta jobb att man inte behöver bry sig hur man klär sig, jag går i mjukis och tights varje dag, ser ju hemsk ut, utan smink också men de är ju inte precis som så att ungarna bry sig.
 
Sunny, Brandon och Robbie
 
Fruktskålen som Sal gjorde
 
 
Mina julklappar
 

Kommentarer
mormor säger:

Vad roligt att du fick fira jul afton. Många kramar Mormor o Morfar

2013-12-25 | 08:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback