Nytt Försök

Jah då gör vi ett nytt försök med inlägget då. 
 
I fredgs efter jobbet var jag och såg Frozen på bio med Anna och Anna ( båda heter också Nilsson i efternamn). Vilken bra Disney film, gillade den verkligen, den måste ni gå och se.
I lördags började jag dagen med sovmorgon, vakande klockan 11, har inte sovit så länge sen jag kom hit. Anna och jag tog oss sedan till Greenwich Village där de blev ett besök på sockerbiten, en lite promenad på The High Line och vi var även inne i Marc Jacobs butiken där Anna köpte julklapp. Efter det så tog vi oss upp till Bryant Park där vi mötte upp Hanna, vi stod och tittade på alla som åkte skriskor ett tag innan vi förflyttade oss upp längst 5 ave och upp till Rockefeller Center. Efter det tog vi oss ner till Union Square där vi handlade bakingridienser, Elin mötte även upp oss där och vi slutade dagen med käk på Vapiano.
 
I söndags så julbakade vi på förmiddagen, det nlev lussekatter, kola och knäck. Knäcken blev riktigt bra dock hade vi inga formar sp vi gjorde dem till bollar, de andra sakerna blev väl inte bäst, men men. Efter allt bakande så tog vi oss igen ner till Grennwich Village där de handlades lite julklappar av de andra, vi vandra de sedan en bit uppåt och slutade dagen med mat på Bareburger.
 
Rockefeller Center
 
 
 
 
Bryant Park
 
 
5 Ave
 
 
 
 
 
Julbakning
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback