Riverhead, Regn, Trött Lisa

Igår i Riverhead så skulle jag bara köpa ett par skor men så råkade gå förbi en väldigt fin klänning också som fick följa med hem, sen kom jag på att den passade till nyår så jag köpte ett halsband till också.
Efter Riverhead så åkte vi hem till Bea igen tog de lugnt, bakade lussekatter, åt middag med Suellen och Kevin, spelade kort och käkade Ben & Jerrys. När vi väl skulle sova så kunde jag inte somna låg och vred och vände på mig, sista gången jag tittade på klockan var hon 1.00. När klockan sedan ringde vid 5.00 så var jag helt död, vi skulle med 6.25 bussen till Manhattan därav tidig morgon. Jag sov i alla fall i stort sätt hela bussturen in till city så lite mer sömn fick jag. Väl på Manhattan tog vi oss ner till Battery Park där vi mötte upp Beas syster och systers pojkvänn som är på besök. Medans de var inne på ground zero så satte jag mig på Starbucks, ända Starbucks som inte hade eget Wi-Fi så jag lånade grann restaurangens och försökte skypa med mamma men de gick inte för mitt internet bara dog hela tiden.
När de sedan var klara där så tog vi oss upp åt, åt på Wendey's, gick in på Victoria Secret och NHL butiken, eftersom de ösregnade så tog de andra en tidigare buss hem och jag tog då ett väldigt tidigt tåg hem. Var hemma vid lite inna 4, har aldrig hänt. Här hemma har jag legat och tittat på The O.C. sovit en timme och tittat lite mer på O.C. Killarna komm nog snart hem från deras pappa så går väl upp och hänger med dem lite innan jag hoppar ner i sängen väldigt tidigt, är fortfarande helt slut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback