Rockefeller Center

Igår kväll åkte jag in till Manhattan till Rockefeller Center för att se när de skulle tända granen. Anna var redan där inne och jag skulle möta upp henne men de var så himla mycket folk så jag kom inte fram till henne. Även om jag inte såg artisterna så hörde jag dem och stämmningen runt om mig var på topp. Jag hade inte så mycket plats att röra mig på men jag stod där och sjöng med till alla jullåtar och dansade lite som alla andra. Efter 2 timmars uppträdanden och en himla massa reklmer så avslutar Mariah Carey de hela med All I Want For Christmas och efter de så tänds granen entligen upp. Nu är de verkligen julstämmning i New York.
 
Nu ikväll har jag och killarna kört Jackpot och Twister. Jag har en video på när vi spelar twister men de ända sättet jag vet att få upp den här på bloggen är att lägga ut den på youtube. Vi hade i alla fall riktigt kul och man får ju till en och annan fin pose när man spelar twister. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback