Snyft

Just nu sitter jag här och fäller lite tårar, lyckliga tårar. Jag har helt klart hamnat i en utav de bästa host familjerna här i USA. Förut så hade Robbie och Dawn varit och köpt en liten julgran till mig, så himla snällt och omtänksamt. Jag, Robbie och Brandon klädde min lilla gran och tände upp den. Robbie sa massa fina saker och tyckte att jag skulle få lite jul känsla. Sen frågade han hur länge jag skulle stanna här, 2år eller hur länge, när jag då sa att mitt år är slut i Juli så sa han att han tyckte att jag skulle förlänga och stanna med dem.
Robbie hade även skrivit en lite hälsning och lagt under granen som jag inte såg så han kom och la den under min dörr. Ska ta ett kort på min lilla gran imrogn.
 
Det var brevet som fick mig att börja snyfta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback