TGIF

Äntligen Fredag, så himla skönt att denna veckan har gått fort. Barnen har som sagt variit på brahumör i veckan och de har knappt haft några läxor så allting har rullat på bra. Jag har inte tränat på hela veckan för förkylningen sitter fortfarande i men nu är den nästan bort. Jag har hunnit med några filmer i veckan också, Hur Många Kramar Finns Det I Världen- den var inte bra, Snabba Cash 3-den var bra, Smurfarna 2- inte så bra, The Getaway-inte bra och Känn ingen sorg- den var väl helt ok. 
Idag fick jag ett julpaket från mamma, 3 påsar med laktris, en liten tomte, ansiktsmask och ett julkort.
Efter jobbet så ska jag ta tågen till Penn där jag ska möta upp Anna för vi ska sedan ta oss till Elin i New Jersey där vi ska spendera helgen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback