Besok fran Boston och Philadelphia

Denna helg har jag spenderat med Kristoffer och Lovisa, tva sycken som jag traffad pa training school som har tagit sig hit fran Boston och Philadelphia. Igar borjade vi dagen med att ta oss till Time Sqaure dar vi gick runt och tittade lite, tog oss till roda mattan, tog bilder, och lite sa. Sen gick vi vidare till 5 avenue, gick in och ut i butiker, kakade pa TGIF, gick in och ut i fler buiker. Efter ha gatt runt lite, kakat en Frozen Yogurt sa tog jag tunnelbannan hem. Kom hem vilade, fraschade till mig lite och sen tog jag mig tillbaka till Manhattan, motte upp Matilda som hade slutat jobba och sen tog vi oss till uper east side och motte upp Kristoffer och Lovisa Dar kakade vi pa en italiensk restaurang, skit gott och trevlig personal. Idag tog vi oss till Central Park, kakade frulle som vi hade kopt med oss och sen ville Kristoffer tillbka tillsamma omrade som i fre for han ville kopa lite grejer som han hade satt.
 
Efter tva dagara med massa gang och lite somn, sa ska jag bara ta de lugnt titta pa serie och sova tidigt.
 
 
 
Jag, Lovisa och mr cowboy
 
 
Kristoffer med ett par super snabba glasogon (jag rostade pa dem)
 
 
 
 
 
Empire State Building
 
 
 
Central Park
 
 
Gardagens middag
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback