Happy 4th of July

Far val borja med att saga grattis till min lilla lillebror som fyller 16 ar idag, GRATTIS!
 
Idag borjade jag dagen med att skypa med familjen och farmor. Far passa pa nar hon ar hema hos oss eftersom inte kan nagot om datorer. Sen sa hade jag tankt mig en lugn lite stund innan alla kom men sa blev de inte riktigt, for Soonae behovde hjalp med barnen medan hon fixade med maten, de skulle blivit en timme men jag var igang i ca 8 timmar for sen kom 2 andra barnfamiljer och da var de fullt os. Men de har anda varit en bra dag!
 
Klockan ar snart halv 9 och jag skulle latt kunna ga och sova, men forst vill jag se fyvrkerierna som borjar vid 9.
 
 
 
Till efterratt blev det, blaparspaj, cupcakes och massa frukt.
 
 
 
 
 
 
Poolparty
 
 
 
 
 
Tog bild pa den stora arenan igar nar jag var ute och gick, och har kommer Beyonce att upptrada snart. Skulle vara sjukt coolt om man kunde fa tag pa biljetter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback