Helt vanlig bra Onsdag

Idag har varit än bra dag, började dagen med att gå till en lekplats i Prospect Park, där byggde vi mesta dels sandkakor. Vid 12.30 var de dags för musik klass, de är så kul att gå på de för Emily älskar verkligen musik och att få dansa runt lite. När vi kom hem igen gav jag henne lunch och sen gick vi ut en sväng med vagnen.

Varje fredag morgon klockan 7 ( i alla fall nu i sommar) så är de gratis konserter i Central Park och jag är ledig på fredag så jag ska sova hos Matilda så ska vi gå och titta på den, och denna fredag är de Selena Gomez.

Ikväll ska jag och Veronica köpa med oss lite jordgubbar och ta oss till Booklyn Bridge Park.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback