Jag springa?

Påminn mig att aldrig mer gå ut och gå så tidigt som halv 6, så sjukt varmt! Förut när jag sa att jag låg ute och solade, klarade 20 min sen var jag tvungen att gå in, de står verkligen stilla här.

I alla fall, efter att jag bara hade kommit en bit så ville jag vända om för jag trodde jag skulle dö i värmen, men jag fortsatte. Sen bestämde jag mig för att börja springa, jag springa liksom, okej jag lufsade väl mig fram men ändå de gick ju snabbare än att gå. Jag sprang-gick i tre omgångar tills jag trodde att mina vader skulle explodera ( otränad, JA!). När jag äntligen kom fram till slutet av parken så kändes de som jag hade hela Sahara i munnen plus att den där förbannade glassbilen alltid måste stå där, hur lockande är inte den och den är rosa!

Nu ska jag käka, för nu är jag hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback