Mätt som en plätt

Känns typ som jag har fyllt min magsäck till max men så mycket mat var de inte. Vi var på en liten kinesiskrestaurang, jag tog fried pineapple rice with chicken. Vilket var stekt ris med annanas, kyckling, cashnötter ( skratta åt stavningen för jag vet ej hur de stavas) och ärtor. Riktigt gott var de.

Klockan halv 11 en sommarkväll hemma om man är ute så tar man ju oftast med sig en liten kofta eller en liten jacka, Här skulle man kunna gå i bikini!
De tog mig 10 min att gå hem i lugnt tackt, när jag kom innan för dörren kändes de som jag hade tagit en lång promenad eller något.

Men nu är klockan mycket och jag behöver sömn, så natti natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback