Soho

Idag foljde jag med Amanda och hennes kompis till Manhattan till ett stalle som heter soho (tror de stavas sa). Forst gick vi runt i nagra butiker och jag fick med mig en troja, efter ett tag blev vi hungriga sa vi tog oss till ett mexikanskt stalle. Sa skont att satta sig inne dar de var svalt for de var sa sjukt varmt ute, de var inte varmt pa grund av solen for den var faktiskt inte ens framme utan fuktigheten har ar hemsk, plus att de borjade regna. Maten dar var super god men min sallad var sa sjukt stor sa jag tog med mig halften hem for jag orkade inte hela.
Efter de sa kom vi inte sa langt for de var en stor gay parad inne i NY idag sa vi kom inte sa langt med bilen och efter ett tag gav vi upp och akte tillbaka till Brooklyn.
 
Denna veckan som kommer sa kommer jag jobba 8.00-17.00 man-ons, sen torsdag ar de deras nationaldag sa da jobbar jag inte och pa fredag sa ska vi ta oss till nagot zoo eller nagon park eller nagot, vet inte riktigt an.
 
 
 

Kommentarer
Mamma säger:

Vem är Amanda? Mammi

2013-07-01 | 07:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback