Subway

Igar efter jobbet sa tog jag tunnelbannan for forsta gangen har i New York (helt sjalv) in till Manhattan for att mota upp Matilda. Lite nervost var de for jag ville inte komma helt fel och sen visst jag inte riktigt vart jag skulle hoppa av, men allting loste sig. Nar jag kom upp fran tunnelbannan sa kom jag upp till en korsning och jag visste att jag bara behovde ga 2 block for att komma till ratt stalle men jag visste inte at vilket hall jag skulle ga sa jag gick fram och fragade en gubbe om vagen. Han verkade som en snall vanlig gubbe men han var verkligen inte som jag trodde, han borjade fraga massa fragor, som om jag skulle mota min pojkvan, kompis, om han fick bjuda med mig pa  mat, klippning, biltur och massa annat. Och jag bara du vet att jag kommer saga nej till allt sa sluta fraga, han bara hahah jag skojar bara du gar ner den gatan. Vet inte riktigt om han skojade.
 
Men mamam andas du har uppfostrat mig val, folj aldrig med en gubbe som bjuder pa bulle och saft.
Nar jag sedan motte upp matilda sa gick vi runt och letade efter nagot stalle att ata pa, vi hittade en gata med massa typ pub aktika stallen forst men sen sa hittade vi ett stalle med bbq sa vi gick in dar och satte oss. Eftersom klockan da var ganska mycket, runt 8 och bada hade jobbat hela dagen och inte atit pa ett bra tag sa slangde vi i oss maten.
 
Efter de gick vi en svang, kopte en kaffe och gick runt lite och sen tog jag tunnelbannan hem igen. Lagger upp bilder senare.

Kommentarer
Anonym säger:

Lilla gumman var försiktig. Kram mormor

2013-07-03 | 22:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback