Svettig dag

Blev sushi i parken igår i stället för grillning, så mycket bättre!

Denna dag har jag spenderat med Matilda, vi har gått på Brooklyn bridge, varit på Ikea, Urban Outfitters och sen avslutade vi dagen med manikyr och pedikyr. De är sjukt billigt att göra de här, att göra båda två de kostar inte ens lika mycket som om man skulle göra en av sakerna hemma.

Vi tog massa bilder med Matildas kamera men jag har inte fått dem än, men sen så kände jag att de kanske var ett tag sedan nu som jag la upp bilder så jag slänger väl upp några på dagens investeringar.


Kommentarer
Matilda säger:

Godiiiisss!! Och din keps är såååå snygg! Skickar iväg lite bilder till dig nu på fejjan! Puss

2013-07-21 | 03:44:50
Bloggadress: http://ktildiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback