Vaaaarmt

Just nu är de än heat wave som passera New York. Är man ute i 10 min så ser de ut som man har gått en timme på löpbandet. Därför började jag dagen med att vara inne med tanke på mitt ansikte. Jag lekte lite med Silas, han och jag stod uppe på min balkong medan Jason sköt upp en raket som vi försökte fånga, vet inte riktigt hit länge vi höll på, kändes som en evighet!

Eftersom jag försöker gå en PW varje dag så bestämde jag mig för att gå och titta på ett par ordentliga skor. Finns ett ställe som heter modell här, svenska variation- stadium. Hittade dock inga som passade mig. Men mitt emot finns de en galleria, inte super stor men de finns lite affärer så jag gick in där och shoppade lite istället.

Just nu ligger jag ute på gräsmattan och svettas som bara den, och nu orkar ni inte läsa mer och jag orkar inte skriva mer.

Poolen väntar, Bye Bye

PS: är väldigt avis på Sara, Sanna, Sissela. Jag vill också ha banankaka, tårta och snickeskakor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback