Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram

Jag har bestämt mig att efter detta år så vill jag inte komma rullandes tillbaka till Sverige så därför försöker jag äta så bra jag bara kan och sen gå ut och gå varje dag. Jag mätte sträckan idag som jag tar mig runt och den är 7km lång, och de 7km gör jag på en timme. Ja jag vet inte den bästa tiden, men jag rör ju i alla fall på mig de är väl de som är huvudsaken!

Prospect Park är typ som en miniatyr av Central Park för de är samma människor som har designat båda parkerna. Det är en fin park, och de finns n hel del att göra där, de grillas, spelas fotboll mm, folk springer, går, joggar. Vissa går bara för att de är mysigt men när man ser än person komma med träningskläder och en cola i handen de är då man reagerar lite. Sen så reagerar man lite på alla dom killar som springer utan tröja och bara råkade ha en och annan ruta.


Kommentarer
Mamma säger:

7 km på en timme är jättebra gumman.

2013-07-09 | 07:46:31
mormor säger:

Aajabaja, kram

2013-07-09 | 08:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback