Dumma App

Vet inte riktigt vad som hande igar jag gjorde ett inlagg med massa bilder men de har tydligen forsvunnit.
Men de jag skrev var att vi fick forst en guied tur i 2 1/2 h och sedan hade vi 2 1/2 h for oss sjalva. Och da gick vi forst till The Top Of The Rock, de var helt sjukt vilken utsikt vi hade dar uppe. Sen tog vi oss till Time Squareoch de var ocksa helt sjukt. Jag kan inte riktigt satta ord pa hur coolt Manhattan ar. 
 
Idag gick vi forst till en marknad dar de salde massa frukt och gronsaker, sen gick vi till en park, paminner om Central Park for att de ar samma personer som har konstruerat den men inte lika stor. Efter de gick vi hem och jag, Jason (pappan) och barnen Emily och Sailes var ute pa bakgarden och lekte i nagon timme.
 
Imorgon skulle vi aka nagonstanns som tog typ 1h- 1 1/2 sa jag maste ga upp valdigt tidigt imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback