Ute dag

Idag har jag och Emily varit ute en hel del trots värmen. Först en sväng på morgonen och då gick hon hela vägen från huset till lekplatsen, inte för att den är så långt från huset inte ens 5 min men hon tyckte de var kul. Sen var vi ute efter lunch men då var de fruktansvärt varmt så de blev ingen lång promenad och sen innan middagen så gick jag, Emily, Silas och Amanda (en som hjälper till med silas lite) till lekplatsen och var där ca en timme.

Jag känner ju inte speciellt många här än så fredags kvällen lär jag spendera framför tv:n, som alla andra kvällar.
Men nu ska jag lägga mig och läsa Aftonbladet, barometern, mm. Så att jag inte missar allt där hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback