En liten historia så här en tisdag

Jah de var den tisdagen det, imorse gjorde jag de vanliga, såg till att de åt fruksot (Robbie drack ett glas äppeljucie), fixade lunch och snack och körde dem sedadn till skolan. När de var klart kom jag hem, åt frukost, duschade, tvättade och vid 1.00 hade jag en skype date med Sara, Sanna och Sissela. När jag hade pratat med dem åkte jag och hämtade barnen, kom hem började med lite läxor, körde Brandon till boy scout och Robbie till hebrew school, på vägen hem där ifrån somnade Eric i bilen som vanligt,
 
Sen lekte jag och Eric lite, Dawn hämtade sedan killarna och när de kom tillbka så skulle vi äta middag, kyckling. Men hon hade glömt att stänga av ugene så de flesta kycklingbenen var var brända, så vi beställde pizza. Efter maten mötte jag upp en au pair som bara bor 3 block här ifrån, vi åkte till Strabucks och tog en kaffe och satt bara och pratade. 
 
Jag hade tänkt berättablite små historier om saker som har hänt en jag kom hit, jag hade ca 5 i huvudet förut men nu har de försvunnit, eller jag kommer ihåg en.
Så förra veckan så skulle vi hämta upp Brandon på skolan för han hande haft sign language, på vägen dit ( 2 mins körning) så somnade Eric och Robbie erbjöd sig att gå fram till trappan och hämta Brandon, jag bara okej då står jag här vid bilen och väntar och tänkte att de var ju snällt av han, allt går bra och när de kommer till bilen så sätter sig Robbie fram, jag bara nae du får inte sitta där, han bara men kom igen, jag bara nae, han bara men jag måste sitta fram, jag bara varför, får bara till svar att han måste, jag bara vem är tjejen, han bara vadå de är ingen tjej, Robbie vem är tjejen? okeeej, du ser brunetten och blondien där borta, den blonda tjejen. Jag låter Robbie stta fram, han sitter där skit nöjd lägger upp armen på dörren och ger tjejen en nick innan jag kör iväg.
 
Kom på en sak till, förra veckan när vi skulle hämta Eric efter skolan så skulle Brandon säga något till mig och kom inte på vad jag hette, seriöst kommer du inte ihåg mitt namn! Han tyckte att jag skulle bära en namnskylt.
 
In ser också nu att ni kanske inte alls tycker de var så intressant och roligt men hade ni varit med så hade ni förstått mer!
 
GOD NATT !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback