Flyttat in

Igår kväll hämtade Dawn och pojkarna mig i Brooklyn och så körde vi raka vägen hem till Oceanside. Till middag blev de pizza och de hade även köpt en tårta där de stod välkommen till familjen. Killarna ställde mig 1000 frågor och alla ville ha min uppmärksamhet, jag kan inte splittra mig i 3 men jag gjorde så gott jag kunde. Senare på kvällen gick jag ner för att packs upp, började packa upp satte mig sen på sängen och bara glodde på allt, sket i de och gick och la mig. Idag följde jag med och lämnade av killarna på skolan sen kom jag hem och packade upp allt och skypade med mamma. Igår fick jag en välkomst korg med julmust, laktris, choklad, kakor och lingonsylt, ja de har varit på Ikea. 
Nu resten av dagen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, ta de lugnt, hänga med mormorn tills de andra kommer hem.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback