Griniga barn

Proud of my self jag bloggar ju jättemycket nu,kan vara för att alla tjatar på mig.
Efter att jag hade plockat upp alla från skolan och fram till nu så har de bara varit kaos, alla har gråtit sin omgång, skrikit, gråtiti lite till, bråkat, inte velat göra homework,mm.  Alla var helt enkelt bara helt slut!
 
Bara för att de finns så få parkeringsplatser så måste jag åka 40-30 min innan och de tar mig 3 min att köra dit, så idag när jag satt där blev jag lite rastlös så jag tog lite fina blogg bilder.
 
 
 
 
 
 
Visst är de vackra, och totalt seriösa.
 
Imorgon är de ju då Halloween, och då ska jag först till Eric skola och se på en parad där och sen ska jag till Brandons och Robbies skola och se en parad där. Hinner jag så ska jag försöka lägga upp en bild på min utklädnad. Sen på kvällen är de trick or treat som gäller.
 
 
 

Kommentarer
mormor säger:

Morfar o jag har tittat på dina "seriösa" bilder.
Mer roliga än seriösa tycker vi.
Massor av kramar från oss båda

Svar: De är ju inget kul att vara seriös hela tiden. Massa kramar tillbaka på er :)
Lisa Blomqvist

2013-10-31 | 11:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback