Happy Halloween!!!

Jah då var dagen kommen en av USAs största högtider är här, allt och alla är halloween, hus, barn, vuxna, hundar. Idag på förmiddagen så åkte jag till Erics skola och såg på deras parad. De gick klass vis runt fotbollsplanen. De var så sjukt mycket försäldrar som stod där på planen och vinkade och skrek och tog kort. Ni vet mamman/pappan som liksom springer efter sitt barn, korsar fotbollsplanen 10 gångner, skriker smile bara för att få en bra bild. Jag var typ den babysittern idag, men de vara bara för att jag ville ha en bra bild på Eric. De bästa är när jag ser att hans klass står samlad för en gruppbild, jag springer över halva planen när jag närmar mig ser jag hur alla står där fint och ler förutom en, Eric, han står och diggar musiken, spelar luftgitar och gör lite dancemoves. 
Om en stund ska jag åka iväg till Robbies och Brandons skola och se deras parad.
 
För ett tag sen så ansökte Robbie till en grupp mot mobbning, och han har verkligen velat komma med och i tisdags kom de en glad kille ut ur skolan då han fick redan på att han kom med. Vi var alla väldigt stolta!
 
Igår när jag och Eric sitter och gör läxan så säger han från ingenstanns, Lisa jag vill ha alkohol, jag och Dawn bara tittar på ungen, eee vaa?? Han säger de 3 gångner och vi bara men vad är alkohol? Jo men den dör gröna drickan, tillslut kom vi på att ginger ale är en grön flaska. Varför han sa alkohol till de vet vi inte riktigt, han sa att Sal hade sagt de  när de köpte pizza men de hade han inte gjort, sen gick de över till att de kanske kom från Brandon, vi vet fortfarnade inte vart de kom ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback