Helgens äventyr

Förra helgen gick verkligen super snabbt, denna har också gått fort men inte lika snabbt som förra och då har jag ända gjort mer saker denna helgen. 

Jag tänkte ta och skriva vilka alla är i den nya familjen så ni vet villa jag snackar om. Dawn är mamman, Sal är hennes pojkvän, Robbie är den äldsta Brandon den mellersta och Eric är den yngsta.
Igår eftermiddag åkte vi in till Manhattan för Sal hade ett möte där på en restaurang. Medans han hade sitt möte så gick vi andra runt på Time Sqaure, vi gick till M&M store och Disney store. Sedan gick vi tillbaka till restaurangen där vi åt vår kvällsmat. Jag tog pasta med musslor och lite andra skaldjurs saker, svin gott!!!
På vägen hem körde vi förbi ett ställe i downtown som sålde risepudding, jag tog cheesecake smak. 

Idag på förmiddagen var jag och Dawn och handlade och sen körde hon runt och visade mig vart jah ska släppa av alla och vart jag sen ska hämta dem. Imorgon ska jag få köra lite så att jag verkligen hittar sen på tisdag.
Sen på eftermiddagen åkte vi till Dawns syster och hämtade upp hennes barn och så åkte vi till ett stort växthus ( tänkt er växer) där de fanns aktiviteter för barnen, hoppborg, ponnyridning, ansiktsmålning, petting zoo, spökhus och massa halloweeniga saker runt om.

Så vad händer nu, jo jag ska snart äta middag och sen händer inget mer för dagen. 














Kommentarer
mormor säger:

Vad roligt at få lite information om
din nya familj. Hoppas du kommer att
trivas. Kram mormor

2013-10-14 | 09:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback