Inte mycket sömn

Idag när klockan ringde vid 6.00 så var ja helt död, gick och la mig tidigt igår men jag kunde inte somna, tittade på klockan sista gången vid 1.30 så jag vef inte när jag somnade. Både Eric och Robbie var trötta idag, när Brandon var klar med frukost, tänderna och bäddat sängen och kunde se på tv så hade de andra inte ens stigit upp än. Jag är van att Robbie är seg på morgonen men de var första gången Eric bara fortsatte att somna om hela tiden. När vi hade lämnat av Brandon på skolan (han har alltid extra hjälp innan) så åkte jag och parkerade utanför CVS där Robbie fick hjälpa mig att konekta min iphone till bilen, japp en 11 åting fick hjälpa mig.
När alla barnen väl var i skolan så åkte jag hem och tvättade deras tvätt, åt frukost och lunch och sen ringde Dawn och sa att Robbie mådde dåligt så jag åkte och hämtade upp både Robbie och Brandon. Tog hem dem, såg till att lite läxor blev gjorda, hämtade Eric, kom hem såg till att hans läxor blev gjorda medans Brandon var på Hebrew school och Robbie vilade. Till middag blev de köttfärslimpa, jag tog fram min burk med lingonsylt och  Robbie tittade på mig som om jag var helt borta, sylt med köttfärslimpa? Han trodde även att Ikea var franskt. Efter  middagen följde jag med Robbie ut och tittade genom hans kikare på något spaceship som skulle flyga förbi, jag tror att vi såg de är inte 100. Nu ska jag se klart de nya Greys Anatomy avsnittet.
 
Här är lite bilder från helgen som Bea tog
 
 
När jag färgade håret
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback