New Haven

Måste bara börja med att säga att jag har verkligen kommit till en ny toppen familj och just nu känns de verkligen toppen. Förut när vi satt och åt så skojade dom om att någon skulle komma och sitta barnvakt åt barnen ( jag vet inte vem persoenne är) då säger Eric, men nej hallå ni kan inte byta ut Lisa! Jag fick en 9/10 av Robbie och Brandon sa också massa bra saker och Eric sa att jag var en del av familjen. Detta gjorde verkligen min dag!
 
Så om Söndagen då, klockan 9.00 tog vi tåget från Grand Central till New Haven, vilket är en 2 timmars lång tåg tur, där vi skulle besköa Yale. När vi kom fram var de lite små kallt och vi hade inte en aning om vart vi skulle gå, men efter att ha följt lite skyltar och med hjälp av den berömda mobilen så kom vi in till själva samhället, eller vad man ska kalla det. Vi gick runt och tittade på de olika capmus områderna, så himla fint var de, och vädret blev på topp, sol och varmt, precis som man vill ha de.
 
När klockan började närma sig ett bestämmde vi oss för att hitta ett lunch ställe, stället vi valde hade världens sämsta service, de tog hur lång tid som helst att beställa, sen när vi väl skulle få maten så vet jag inte vad som hände men de tog så sjukt lång tid, och även att betala tog lång tid. De var vi och 4 bord till så jag fattar inte vad som tog så lång tid, och hon som hjäpte oss var inte precis överdirvet trevlig heller, maten var ok men inget specielt. Vi ville ju liksom inte sitta där hela dan eftersom vi ville se mer.
 
Klockan 3 började vi gå runt lite igen, inna vi tog tåget tillbaka vid halv 5. Väl framme på Grand så var jag tvungen att ta mig tillbaka till Brooklyn för jag hade glömt Erics present där, så jag fick ta subben tillbaka till Anna och sedan tillbaka till Atlantic där jag fick vänta 1 timme på tåget., jag var tillslut hemma vid halv 10. 
Imorse fick både Eric och Robbie sina presenter, Eric fick en Batman figur och Robbie fick en Yankees tröja.
 
Här kommer en bildbomb från söndagen, vi tog så sjukt mcyekt kort!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback