Ny värd familj

Ligger här i sängen med världens huvudvärk och tänker att nu ska jag ta mig upp och vika ihop alla kläder jag ligger på men de går inte så bra för huvudet bara dunkar och min kropp är alldeles för trött så jag väntar nog lite till.

Så vad har jag gjort idag, när jag vaknade tog jag på mig träningskläderna och gick runt prospect park, när jag kom hem duschade jag och käkade lunch. Sen har jag inte gjort så mycket, tittat på idol,90210 och tvättat. Nu ikväll mötte jag upp Anna, Rine och en annan Anna för lite grekiskt. Har ni vägarna förbi Brooklyn så ta er till 6 ave och 14 street, så sjukt bra mat!

Förra veckan träffade jag en familj från Long Island som kommer att bli min nya värd familj. En ensamstående mamma med pojkvän, 3 killar som är 5,7 och 11 år. Jag kommer att flytta till dom på Torsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback