TGIF

Hej hopp alla glada! 
Redan fredag, wiiiiiie. De betyder att jag nu har klarat av min första arbets vecka, och den har verkligen gått toppen. Fråga mig in men jag är på väldigt bra humör idag, musiken är på högsta volym, och jag sitter här i min säng och gör några riktigt töntiga dancemoves. 
Helgen ska jag spendera med Anna, Elin och Hanna. Vi har väl inga speciella planer, bara umgås och så får vi se vad vi hittar på. 
Jag satt och läste lite gammla inlägg förut, helt sjukt igår passerade 4 månaden här och jag har varit med om en hel del.
 
Jag har varit i New Jersey på solsemester
 
Jag har gått på Brookyn Bridge, ska se till att ta mig över de andra broarna också innan jag åker hem
 
 
Jag har flera gånger fått sätt den här utsikten i från brooklyn bridge park
 
Jag har upplevt Central Park
 
 
 
Jag var på Good Morning America
 
Jag har ätit allt för mycket fro-yo ( dock var de faktiskt väldigt länge sen nu)
'
 
Jag upplevt time sqaure
 
Jag har massa bilder men jag orkar inte lägga uppfler. Här är en liten lisat på en del saker jag har gjort och sätt.
- Grand zero (worldrade)
- Empire State Building ( jag har inte varit uppe där än men de tänkte jag göra sen när jag får besök)
-Statu Of Liberty ( dit ska jag också åka när jag får besök)
- MSG
-Central Park, Brooklyn Bridge Park, Union Sqaure Park, Battery Park
- Miley Cyrus, Selena Gomez, Adam Sandler, Kevin James, nyhets kille från svt (anna har sätt henke lundqvist på tunnelbanan, avis!)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback