Weekend in Hampton

I fredags satte jag mig på tåget till Hampton för att hälsa på Bea, en 2 1/2 timmes härlig tåg resa. Nae men de går faktiskt fort, man byter 1-2 gånger och tågern är frächa så de går väldigt bra att ta dem, plus att de är såååå mycket billiagre än att ta bussen.
När jag kom fram hämtade Bea och barnen upp mig eftersom hon fortfarande jobbade, vi åkte och la dem till sängs. När de sedan vakande så åkte vi iväg till något typ barn museum där alla var utklädda (hennes tjejer var supergirls), de hoppade i hoppborg, dekorerade cupcakes och lekte för fullt. När vi kom hem gav Bea dem mat och sedan var de dags för ett bad, efter de kommer föräldrarna hem och Bea var off. Vi gick då upp och möblerade om in Beas rum, snacka om ett stort rum, tror att 3-4 av mina rum får plats i hennes rum.
På kvällen åt vi middag med hennes host föräldrar, åkte och köpte chips och dipp och hade mys kväll.
 
I går åkte vi till Riverhead, där de fanns ett outlet mall, där blev de shopping, lunch och mer shopping. Jag köpte en tröja på Tommy hilfiger som de var 30% på, en jacka som från början hade kostat 250 dollar som jag fick för 72 dollar och ett par svarta jeans som jag också fick 30% på. På vägen hem där ifrån köpte jag en handduk, hårfärg och glass. Så sedan på kvällen färgade jag äntligen mitt hår, mörkbrunt, och sedan käkade vi middag och  på kvällen blev de glass och film mys.
 
Idag var vi först på stranden sedan åkte vi till Sag Harbor (glömde skriva de men vi var där igår också) där tittade vi på alla som var utklädda, de är så sjukt kul hur alla verkligen går all in på halloween här. Barn, vuxna, hundar, alla är utklädda. Vi käkade sedan lite lunch och sedan vid 4 tåg jag tåget hem. När jag kom hem så skulle de göra halloween hus, de är precis som pepparkakshus fast en annan kaka och inget juligt, höhö. så jag var med och gjorde de och nu sitter jag här och skriver, ska försöka komma i säng tidigt, men så tänker jag alltid.
 
 
Min nya jacka
 
Nya tröjan
 
Vingården som Beas host mom jobbar på 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen åkte vi förbi någon random sjö
 
 
Stranden
 
 
 
 
Halloween husen
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback