3 månader

Mamma skrev och undrade om jag levde, och kan meddela att ja de gör jag. Igår var de 3 månader sen jag kom till USA, vad säger ni där hemma har de gått fort?

I söndags var jag och brunchade med Anna och Hanna, de var så sjukt gott frukt, grekisk yoghurt, brieost, pannkakor, latte och apelsinjuice.  Eftersom de var Elins födelsedag åkte vi över till New Jersey, där både Hanna och Elin bor, där vi avslutade kvällen på cheesecake factory. I måndag var jag ledig och ja jag gjorde i stort sätt inget alls, låg i soffan och tittade på idol, new moon och eclipse. Igår jobbade jag till 5 sen skypade jag med Bea som kommer nästa vecka, hon ska bo på long island. Efter 7 så fick jag besök av Anna, vi satt och kollade tv och pratade resten av kvällen. 





Bilder från brunchen i söndags


Igår hade jag och Emily ett litet dance party, hon tyckte att jag skulle ha på mig hennes hatt när vi dansade 

Kommentarer
Mamma säger:

Gotte grisar.....

Svar: hehe aa vi är riktiga gotte grisar här borta :)
Lisa Blomqvist

2013-09-19 | 07:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback